Hola Fellas


Friends call me SIEW WEN/AH WEN/SIEWPAO/AH PAO.Welcome to my blog. It brings you to the bottom of my heart❤

Tagboard





Links

JuinYi Juliet ChiChing SzeHui 新浪
Big Claps


skins by : Simple | Grey
photo : weheartit

Saturday, September 24, 2011 | 0 comments
你一定有过这种感觉,当你渴望找个人谈一谈的时候,你们却没有谈什么.于是,你领悟到,有些事情是不能告诉别人的,有些事情是不必告诉别人的,有些事情是根本没有办法告诉别人的,而且有些事情即使告 了别人,你也会马上后悔.那么,最好的办法就是静下来,啃噬自己的寂寞——或者反过来说,让寂寞吞噬你.——罗兰


 
I'm here! Someone complained I didnt update my blog for ages. But actually right, there is nothing in my blog that worth to see lah haha. Except you wanna know all my sampat thoughts *wink*
 
Others always thought that Im hardworking and study alot at home. This is so not true. You are welcomed to my house and see how i behave at home. Even though the next day is exam, I can still sit in front of the comp, spend like 3 to 4 hours to...actually do nothing! I just dont wanna study even I got enough time. See how lazy am I. Im not lying, I swear. So thatss the reason i didnt get well in my school trials. My science subjects are still my weakness. Never get A- and above. Sometimes I wonder why Im in pure science class since I sucks in science. But then i think again, if im in art class, then i will be lazierrr haha. So...just forget about it! Someone asks me why I take extra subject to torture myself. I dont think this is torturing, and I actually find this interesting :) maybe this is because I enjoy study chinese rather than science!
 
请相信我,我从来不曾想过要伤害任何人。我也不知到何时伤害了你。但我可以感觉到,我们的距离已经越来越远了。只能聊空话,不能共患难的朋友。我还蛮难过的。其实只要有朋友向我求助,我肯定会两肋插刀帮忙的。我不是在假惺惺,这是我的真心。不过我也认命了。我从来就不是个闪闪发亮的人。只能用行动,证明我也能给予一点贡献,换来一点点的存在感。我很努力,很努力想要得到认同,但就是没有成功。
 
这一年,发生了好多好多事...我学会了成长。在困难的环境中学会如何蜕变,也是长大的必经之路。所有的辛苦,困扰,压力,总会过去的。我会学习怎么笑的 ;)
 

Older Post | Newer Post